تمام دسته بندی ها
    Filters
    تنظیمات
    جستجو
    خبرخوان

    وبلاگ

    بلکا چیست؟
    0 بلکا چیست؟

    بلکا جایگزین مناسب رنگ و کاغذ دیواری، نوعی پوشش سلولوزی با الیاف طبیعی پنبه سلولز می‌باشد که توسط دستگاه‌های مخصوص در ابعاد بسیار ریز خرد شده و سپس با میزان مشخصی از رزین سلولزی وسنگ‌های تزئینی کاملاً مخلوط شده‌است.

    بلکا از سلولز طبیعی تشکیل شده است. عایق حرارتی، برودتی و همچنین عایق صوتی می باشد. به زیر سازی نیازی ندارد و قابل ترمیم می باشد. در برابر ضربه، آتش سوزی و شعله ور شدن مقاوم است. به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی استاتیک و ساختار فیبری گرد و غبار هوا را به خود جذب نمی کند.

    بلکا، پتینه...

    بررسی رنگهای سرد در دکوراسیون داخلی
    0 بررسی رنگهای سرد در دکوراسیون داخلی

    انتخاب رنگ  بر خلق و خوی مردم تاثیر می‌گذارد و به طور چشمگیری فضاهای زندگی را متحول می‌کند. انتخاب مبلمان ، پرده و رنگ‌های بکار رفته روی دیوار یکی از عناصر بسیار مهم طراحی داخلی در پروژه‌های خانگی است که باعث می شود فضای داخلی جذاب‌تر و به سبک مد روز باشد.رنگ آمیزی دیوارها و نوع طراحی داخلی می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد ویژگی و سبک زندگی بیان کند. ایده‌های طراحی داخلی که توسط متخصصان این امر ارایه می گردد باعث می شود که فضای داخلی خانه شما جوان‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

    ۱- رنگ آبی :

    باعث ...

    رنگ گرم چیست و چه کاربردی دارد؟
    0 رنگ گرم چیست و چه کاربردی دارد؟

    رنگ‌‌ها را از لحاظ روانشناسی و بر اساس دمایی که به انسان منتقل می‌‌کنند، به دو دسته اصلی رنگ‌‌های سرد و گرم تقسیم می‌‌کنند. رنگ‌‌های سرد و گرم هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی‌‌های خاص و منحصر به فرد خود هستند که سبب متفاوت شدن آنها از یکدیگر شده است. بر اساس همین خصوصیات و ویژگی‌‌های متفاوتی که رنگ سرد و گرم دارد، کاربرد این رنگ‌‌ها هم متفاوت است و از هر کدام می‌‌توان در محیطی خاص استفاده کرد.

    رنگ های گرم

    به‌طور کلی باید گفت منظور از رنگ گرم، طیفی از رنگ‌‌ها است که انسان با نگاه کردن به این رنگ‌...

    نکات رنگ آمیزی سه بعدی ساختمان
    0 نکات رنگ آمیزی سه بعدی ساختمان

    نمای ساختمان اولین چیزی است که به هنگام ارزیابی یک ساختمان مورد توجه قرار می گیرد. احتمالا شما هم طرح های سه بعدی جذاب در نماهای ساختمان ها را دیده اید. در این مقاله به بررسی و آموزش رنگ آمیزی سه بعدی ساختمان می پردازیم.

    احتمالا برایتان سوال شده است که چه فرایندی پشت این طرح های جذاب و دوست داشتنی وجود؟ به راستی چگونه طرح های این چنینی اجرا می شود. برای رنگ‌آمیزی سه بعدی، از رنگ های مناسب و با استفاده از الگوها در مراحل رنگ آمیزی سه بعدی، به انجام می شود.

    رنگ آمیزی سه بعدی ساختمان

    رنگ آمیزی...

    چه نوع رنگی، رنگ قابل شستشو است؟
    0 چه نوع رنگی، رنگ قابل شستشو است؟

    وقتی بتوانیم ساختاری برای رنگ ایجاد کنیم که پس از خشک شدن پیوندی محکم بین اجزای آن ایجاد شود، به صورتی که آلودگی هوا امکان ایجاد چسبندگی قوی بر روی رنگ را پیدا نکنند، می‌گوییم رنگ قابل شستشو است. رنگ‌ها از چند جزء تشکیل می‌شوند که مهم‌ترین جزء آن‌ها رنگدانه‌ها هستند. این رنگدانه‌ها در مایعی چسبناک به اسم رزین شناورند. برخی رزین‌ها حلال آب و برخی دیگر حلال تینری می‌باشند. اما عاملی که رنگ را قابل شستشو می‌کند، نوع و کیفیت رزین و مقدار مصرف رزین در رنگ می‌باشد.

    رنگ براق برخلاف رنگ مات ساده‌ترین و...

    چگونه پنجره آلومینیومی را رنگ کنیم
    0 چگونه پنجره آلومینیومی را رنگ کنیم

    آیا میتوانیم آلومینیوم را رنگ کنیم؟

    از آنجایی که آلومینیوم یک فلز غیرآهنی است، رنگ آمیزی در مقایسه با فلزات دیگر بسیار پیچیده تر است. برای رسیدن به بهترین نتیجه باید مراحل توضیح داده شده در مقاله چگونه پنجره آلومینیومی را رنگ کنیم رعایت کنیم.

    بهترین رنگ برای آلومینیوم چیست؟

    برای انتخاب بهترین رنگ آلومینیوم باید به چند مورد توجه کنیم، رنگ باید در دمای بالا و نور خورشید مقامت خود را حفظ کند.

    بهترین رنگ برای آلومینیوم رنگ اکرلیک و رنگ روغنی است.

    برای رنگ کردن پنجره آلومینیومی بهتر است از روش...

    نحوه محاسبه فضا برای رنگ آمیزی دیوارها
    0 نحوه محاسبه فضا برای رنگ آمیزی دیوارها

    محاسبهٔ مقدار رنگ مورد نیاز برای رنگ آمیزی دیوارها به موارد زیر وابسته است:

    1. محاسبهٔ مساحت دیوارها:

      • ابتدا، مساحت کل دیوارهایی که قصد رنگ آمیزی آنها را دارید را محاسبه کنید. این مساحت معمولاً باضرب طول دیوار در ارتفاع آن به دست می‌آید.
    2. تعیین توان پوشش رنگ:

      • هر لیتر رنگ معمولاً تا یک تعداد متر مربع را پوشش می‌دهد. این اطلاعات را معمولاً روی بسته رنگ یا در ویژگی‌های فنی رنگ می‌توانید پیدا کنید.
    3. محاسبهٔ مقدار رنگ:

      • حالا با تقسیم مساحت دیوارها بر توان پوشش رنگ، مقدار لیترهای ...
    بهترین چسب برای تعمیر شیشه شکسته
    0 بهترین چسب برای تعمیر شیشه شکسته

    به محض شکسته شدن شیشه، ضروری است که در همان لحظه تعمیر شود. زیرا ممکن است آسیب جدی به انسان وارد کند. انتخاب بهترین چسب برای تعمیر شیشه شکسته، یکی از کارهایی است که باید نسبت به آن دقت کرد. در این مقاله توضیح می‌دهیم که برای تعمیر شیشه شکسته به چه نوع چسب‌هایی نیاز دارید و چگونه این کار را انجام دهید. به طور مثال، چسب ۱۲۳ بهترین چسب برای تعمیر شیشه شکسته است.

    انواع چسب شیشه

    بهترین چسب برای تعمیر شیشه شکسته
    نام چسبویژگیموارد لازمکاربرد
    چسب ۱۲۳مقاوم در برابر آب و ر...
    رنگ ساختمانی بدون بو چیست و چه فوایدی دارد؟
    0 رنگ ساختمانی بدون بو چیست و چه فوایدی دارد؟

    رنگ ساختمانی بدون بو یکی از پوشش های رنگی پرطرفدار برای فضای داخلی ساختمان می باشد که به دلیل مزیت های فراوانی که دارند همواره جزو انتخاب‌های اول محسوب می شوند. امروزه انجام فرآیند نوسازی و یا تزئین نمای داخلی یک ساختمان می تواند در نوع خود کمی استرس زا باشد.

    برخی از انواع رنگ ساختمانی به جهت بخارات شیمیایی که دارند می توانند باعث بروز حالت تهوع و یا سردرد شوند. این اتفاق حتی در محیط هایی که دارای تهویه مطبوع هستند نیز رخ می دهد. اما شما باید در رابطه با این موضوع چگونه برخورد کنید؟ آیا می توان...

    نکاتی در مورد رنگ آمیزی اتاق کودک
    0 نکاتی در مورد رنگ آمیزی اتاق کودک

    نکاتی در مورد رنگ آمیزی اتاق کودک بدون شک برای دکوراسیون اتاق کودکان و رنگ آمیزی آنها مناسب ترین رنگ، رنگ های شاد می باشد.

    رنگ صورتی برای رنگ آمیزی اتاق کودک

    یکی از شاد ترین رنگ های مناسب برای دیوارهای اتاق کودک رنگ صورتی است.

    رنگ صورتی می تواند در شادابی و روحیه کودکان شما تاثیرات مثبت بسیار زیادی داشته باشند.

    برای ترکیب رنگ صورتی مقداری رنگ قرمز و کمی رنگ زرد را به رنگ سفید اضافه می کنیم.

    فراموش نکنیم رنگ صورتی وقتی در کنار دیگر رنگ های متفاوت با خود قرار می گیرد بسیار جذاب تر می شود.

    ...