تمام دسته بندی ها
    Filters
    تنظیمات
    جستجو
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2024' 'تیر'

    لایه آستر یا پرایمر رنگ چیست و چه فایده‌ای دارد؟
    0 لایه آستر یا پرایمر رنگ چیست و چه فایده‌ای دارد؟

    فرقی نمی‌کند پروژه رنگ زدن شما مربوط به دیوار آجری است یا سطح چوبی یا فلز، در هر حالت لایه آستر یا پرایمر بعنوان لایه اولیه پروژه رنگ آمیزی مورد نیاز است. لایه آستر یا پرایمر رنگ اساسا یک رنگ شفاف چسبنده است که برای اینکه لایه رنگ به خوبی روی دیوار بنشیند یا بچسبد طراحی شده است. پرایمر رنگ لایه اولیه‌ای است که پیش از رنگ زدن هر چیزی به روی آن اعمال می‌شود. اگر سطحی را بدون استفاده از آستر رنگ بزنید نیاز به چند لایه رنگ خواهید داشت و نتیجه نهایی نیز به خوبی اعمال رنگ به روی آستر نخواهد بود.

    ...
    کفپوش صنعتی پلی یورتان مخصوص فضای باز
    0 کفپوش صنعتی پلی یورتان مخصوص فضای باز

    پلی یورتان به دلیل ویژگی تطابق پذیری می‌تواند متناسب با کاربردهای مختلف کفپوش‌های صنعتی، از جمله کفپوش صنعتی پلی یورتان مخصوص فضای باز، طراحی شود. هنگامی که صحبت از کفپوش‌های صنعتی در فضای باز می‌شود، پوشش‌های پلی یورتان به دلیل دوام استثنائی و مقاومت در برابر عوامل مختلف محیطی و جوی، انتخابی محبوب برای کاربردهای فضای باز می‌باشند و در مقایسه با موارد سنتی مزایای متعددی را ارائه می‌دهند.

    استحکام بالاتر، حذف خطرات ناشی از آتش سوزی، افزایش عمر مفید، دوام بالاتر نسبت به مواد سیمانی و مقاومت بالا د...

    معرفی انواع چسب اپوکسی و ویژگی‌های آن
    0 معرفی انواع چسب اپوکسی و ویژگی‌های آن

    اگر برای سطوح مختلف به چسبندگی بالایی نیاز دارید، چسب اپوکسی بهترین انتخاب است. این مقاله به شما کمک می‌کند تا نحوه استفاده صحیح از چسب اپوکسی را یاد بگیرید و بتوانید بهترین نتایج را برای کار خود به دست آورید. چسب اپوکسی یک ماده بسیار قدرتمند است که در سطوح مختلف فلزی، چوبی، پلاستیکی، فایبرگلاس و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    هر آن چیزی که باید درباره چسب اپوکسی بدانید

    • چسب اپوکسی یک چسب دو جزئی است که هنگام مخلوط کردن رزین اپوکسی و هاردنر تشکیل می‌شود. این دو ماده در ظروف مختلف ذخیره شده و...
    ۵ رنگ مناسب برای روشنایی محیط خانه
    0 ۵ رنگ مناسب برای روشنایی محیط خانه

    اگر به دنبال رنگ مناسب برای روشنایی محیط هستید، این نوید را به شما بدهیم که قرار است به رنگ‌هایی که نور خانه را در کل سال بیشتر کنند، بپردازیم. بهار و تابستان زمان مناسبی برای الهام گرفتن، تازه کردن پالت رنگی خانه و دمیدن زندگی جدید در فضاهای زندگی است. اما دلیلی وجود ندارد که از سایه‌های بهاری در تمام طول سال، صرف نظر از آنچه در تقویم می‌گوید، استفاده نکنید.

    رنگ مناسب برای روشنایی محیط

    چه رنگ‌های برای بیشتر شدن روشنایی محیط مناسب است؟ در ادامه به رنگ مناسب برای روشنایی محیط می‌پردازیم.

    ...

    دلیل باد کردن رنگ دیوار و سقف + راه‌های ترمیم آن
    0 دلیل باد کردن رنگ دیوار و سقف + راه‌های ترمیم آن

    یکی از رایج‌ترین مشکلات مرتبط با رنگ‌آمیزی ساختمان، باد کردن رنگ دیوار و سقف یا پوسته شدن رنگ دیوار است. بسیاری از متقاضیان نقاشی ساختمان به دنبال لایه برداری رنگ پوسته شده دیوار هستند؛ بنابراین رایج‌ترین سوالی که پرسیده می‌شود این است که چگونه از پوسته شدن رنگ جلوگیری کنیم؟ متاسفانه پاسخ به این سوال مستقیم نیست.

    دلایل باد کردن رنگ دیوار و سقف

    در ادامه دلایل پوسته شدن رنگ دیوار و باد کردن رنگ دیوار و سقف ساختمان می‌پردازیم:

    ۱- رطوبت و آب

    پوسته شدن رنگ معمولا زمانی ایجاد می‌شودکه آب به زیر...

    خرید بهترین لوازم نقاشی ساختمان
    0 خرید بهترین لوازم نقاشی ساختمان

    در زمان حال، هنر نقاشی و تزیینات ساختمانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین عواملی که به جلب توجه و افزایش جذابیت هر فضای ساختمانی کمک می‌کند، به اهمیت بسیاری برخوردار است. لوازم نقاشی ساختمان به عنوان ابزارهایی که در دسترس نقاشان و تزیین‌کاران قرار می‌گیرد، نقش بسیار مهمی در ایجاد زیبایی و جذابیت در داخل و خارج ساختمان‌ها دارند.

    انواع لوازم نقاشی ساختمان

    انواع رنگ‌ها و مواد رنگ‌آمیزی

    رنگ‌ها و مواد رنگ‌آمیزی اساسی‌ترین لوازم نقاشی ساختمان هستند که بر اساس نوع سطح و استفاده مورد نیاز انتخاب می‌شوند....

    رنگ مالریت کاپارول
    0 رنگ مالریت کاپارول

    شرکت مالریت کاپارول با سابقه ای دیرین و با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا با کیفیت ترین رنگ ها را بر پایه آب با پوششی بسیار قوی تولید می کند، و به علت عدم کاربرد حلال آلی و مضر، استفاده از آن رو به افزایش است.

    رنگ مالریت کاپارول یک رنگ امولسیونی پایه‌ آب بر اساس رزین‌های آکریلیک با قدرت پوشش بسیار خوب و کاملا قابل شستشو برای استفاده در سطوح داخلی است. این محصول سازگار با محیط زیست بوده و فاقد حلال (تینر) و بوی نامطبوع می‌باشد.

    وجود رزین آکریلیک در رنگ های مالریت کاپارول هم سرعت عمل را ب...

    آموزش رنگ ساختمانی طرح کاغذ دیواری
    0 آموزش رنگ ساختمانی طرح کاغذ دیواری

    اگر به فکر بازسازی ساختمان هستید به شما پیشنهاد می کنیم که یکی از کارهایی که می تواند بسیار جلوه خاصی را به بیننده انتقال دهد، استفاده از رنگ ساختمانی طرح کاغذ دیواری می باشد زیرا استفاده از کاغذ دیواری ها بسیار زیاد شده است همچنین ممکن است نیازمند هزینه های زیادی باشد و شما می توانید به جای صرف هزینه های بالا از رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان استفاده کنید و به گونه ای نقاشی ساختمان را انجام دهید که همانند مدل های کاغذ دیواری جلوه کند و با نگاه کردن به آن پس یک کاغذ مدرن و شیک را داشته باشید.

    یکی ...

    مولتی کالر چیست؟
    0 مولتی کالر چیست؟

    مولتی کالر (Multi-color) به رنگ هایی گفته می شود که دارای یک رنگ پس زمینه هستند و تکه های رنگی مختلفی روی آن قرار دارد. این تکه های رنگی می توانند در اندازه ها و طرح های مختلفی باشند. رنگ های مولتی کالر می توانند در سطوح مختلف مانند دیوار، سقف، و کف استفاده شوند .

    انواع رنگ مولتی کالر

    انواع مختلفی از رنگ های مولتی کالر در بازار موجود هستند. برخی از محبوب ترین انواع عبارتند از:

    • رنگ مولتی کالر با تکه های رنگی بزرگ : این نوع رنگ ها دارای تکه های رنگی بزرگی هستند که در اندازه های مختلفی روی س...
    5 تفاوت رنگ پلاستیک با نیمه پلاستیک که باید بدانید
    0 5 تفاوت رنگ پلاستیک با نیمه پلاستیک که باید بدانید

    از جمله رنگ‌های قدیمی در نقاشی ساختمان استفاده میشن، رنگ‌های پلاستیک و نیمه پلاستیک هستن که با وجود گستردگی انواع رنگ‌ها در عصر حاضر، همچنان برای یک سری کاربردها از گزینه‌های اوّلی هستن که به ذهن آدم می‌رسن. سرعت اجرای بالایی دارن و با وجود تنوع رنگ و اجرای بدون دردسرشون، کم‌هزینه‌ هم هستن. به طوری که هزینه‌ی تمام شده‌ی اجرا با رنگ‌ پلاستیک، تقریباً نصف هزینه‌ی اجرا با رنگ‌های اکرلیک و رنگ‌های روغنی در میاد. پس در متراژ بالا می‌تونه عامل تعیین کننده‌ای باشه. رنگ‌های پلاستیک، بر پایه‌ی آب هستن؛ پ...